zondag 6 maart 2022

Super leuk om te doen

Vorig jaar heb ik een aantal enveloppes geborduurd en nog niet geplaatst.  Ik wil jullie deze niet onthouden. 

De bovenste twee, voor en achterkant, is ter gelegenheid van een bijzonder gebeuren, De jachtsneeuw, die al vele jaren niet meer plaats vond in ons land. De mooie foto`s en unieke plaatjes heb ik uit de krant geknipt en in de enveloppe gestopt.

In de binnenkant van de enveloppe heb ik de datum geborduurd.  Om niet te vergeten.




En de enveloppe hieronder heb ik voor een Merkwaardig - lid geborduurd.

In het blad van Merkwaardig werd iedereen opgeroepen om mee te doen aan een swap.
Een reuze leuk idee.
Na opgave koppelt het bestuur van Merkwaardig jou aan een ander lid en daar moet je dat iets voor maken.
Je krijgt een summiere beschrijving waar die persoon van houdt
en tevens het adres.

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten