maandag 4 januari 2021

Envelop borduren

Door een bericht van Afke Wullink op Facebook werd ik er aan herinnert, hoe leuk het was om zelf geborduurde post te maken.
Ongeveer vijf jaar geleden heb ik mijn eerste envelop geborduurd. Deze heb ik aan de postbode meegegeven om af te laten stempelen. ( toen kon dat nog)

Nu.......heb ik de enveloppen in de brievenbus gestopt. Dankzij een goede tip van Afke durfde ik dat aan en ze zijn goed aangekomen.




De eerste is bestemd voor onze dochter Anke in Amsterdam. Deze heb ik gemaakt voor haar 35ste verjaardag



De tweede is voor het Handwerkcafé Brouwershuusken
als herinnering aan het afgelopen jaar.

 2020 ... het jaar van de lockdown  en het coronavirus


Verpakt in een folie-zakje met een uitsparing voor de postzegel in de brievenbus.

Best spannend of in de drukke periode van Kerst de enveloppen op de plaats van bestemming aan zouden komen.



En ja, vier dagen later vond ik de envelop in de brievenbus.
Een hele opluchting.

De envelop was niet gestempeld, maar op het folie zat een sticker geplakt.
Bedankt Post nl.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten