dinsdag 14 december 2021

Handwerkcafé, een klein beetje kerst

Zo jammer, maar het handwerkcafé kan niet gewoon open.
Wel heb ik een kerstworkshop gepland, maar daarvoor moet men zich opgeven.
Niet meer dan vier dames kan ik ontvangen op anderhalve meter.
Het is niet anders.

Zie hieronder een foto van mijn kerstrol. Hier zitten alle eigengemaakte kerstkaarten op, die ik door de jaren heen gekregen heb.


Om toch nog een beetje kerstsfeer te creëren, heb ik een bijzondere kerstboom geplaatst.



De kerstboom met kluit van afgelopen jaar heeft het niet overleefd. Te laat gepoot vanwege de vele sneeuw en vorst van begin dit jaar.
Vorige week heeft Henk de boom opgegraven en er een kruis onder getimmerd.
Daarna heb ik de boom wit gespoten en versiert met lichtjes en eigengemaakte ballen, sterren en huisjes.
Allemaal kerstwerkstukken, die we tijdens de verrassingsworkshops aan boden.
Heel bijzonder.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten