woensdag 9 september 2020

Buiten

Deze keer was ik zelf aan de beurt. Op één van de boro-ochtenden heb ik kennis gemaakt 
met de atc-kaartjes.
Artist Trading Cards
De Artist ben jezelf en je ruilt met anderen de kaartjes. Alleen ruilen, niet kopen of verkopen.

Er is eigenlijk nog één stelregel en dat is het formaat.
De afmeting is altijd 6,4 x 8,9 cm

Je mag allerlei technieken en materialen gebruiken,
dus ook papier, karton e.d.

Mijn voorkeur gaat uit naar verschillende stofjes/ kantjes, bandjes, knoopjes, e.d..


Hieronder een paar voorbeelden.


Een serie van vijf -boro op spijkerstof


Een serie van vier: Zijde en wolvilt



Omdat wij met ons zessen zijn, heb ik er voor gekozen om een serie van zes te maken.
Zo kunnen we de eerstvolgende keer al meteen ruilen.

Iedereen  mocht haar favoriete ondergrond uitkiezen en dan kan het versieren beginnen.
Als de voorkant klaar is, vul je op de gestempelde achterkant de gegevens in
 en
 dan maak je de beide kaartjes aan elkaar vast.

Zie hierboven de gestempelde achterkant en een opberghoesje met één van de geruilde kaartjes.



Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Jullie ook?

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten