zaterdag 2 november 2019

Zomer in Gelderland

Wat een geweldige ervaring en wat een samenhorigheid.
Trots op het Woold


Allemaal vrijwilligers, die met elkaar de schouders eronder zetten.
Hier wordt de kleding gemaakt voor de schooljeugd van voor de oorlog.


En tijdens Zomer in Gelderland is ook de radio de hele dag aanwezig.



In de radio-rubriek Gelderland helpt mag ik iets vertellen over mijn mini-handwerkmuseum 
en 
een oproep doen voor een echte pronkrol.
Veel mensen hebben deze uitzending gehoord en ik heb veel reacties en giften gehad.
Wat ik allemaal gekregen heb, moet ik nog fotograferen.
Als dat klaar is, zie je de giften op dit blog,

maar

de oude pronkrol was er nog niet bij.

Afgelopen maandag is omroep Gelderland op locatie geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten