dinsdag 19 juni 2018

Brouwershuusken op de radio

Op de handwerkfair van Handwerken Verbindt kwam ik in contact met Ria Olieslager.
Zij vroeg mij of ik een keer bij haar in het programma - Proatn en rondgoan -  wilde komen.

Voorwaarde was,  dat ik plat kan praten.
En dat is geen probleem


Maandag 28 mei was het zover.
In de studio van radio Slingeland werd ik ontvangen door Ria met een heerlijk glasje koud water.
Het was bloedheet.
Best wel een beetje gespannen voor het onbekende stelde Ria mij gerust.

Zelf had ik enkele puntjes op papier gezet.
 Dingen waar ik graag iets over wilde vertellen 
en 
ik had enkele spulletjes meegebracht, zoals de theedoos met wensjes, de broche gemaakt van paardenhaar, een heel bijzonder naaigarnituurtje uit mijn verzameling en de pronkrol.
De twee uur vlogen voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten