dinsdag 5 december 2017

Bijzonder bezoek in het kinderhandwerkcafé


Vandaag was er bijzonder bezoek in het kinderhandwerkcafé.

Derk Müller, een kunstenaar in opleiding.
Derk is student Fine Art at ArtEZ te Arnhem en zit in zijn derde jaar.


Hij vertelt de kinderen  over zijn project waar hij al een aantal maanden mee bezig is.
Alles draait om chips en chips zakken.
De kinderen vinden het reuze interessant en kijken nieuwsgierig naar de foto`s van de gemaakte werkstukken.

En misschien kunnen ze later zeggen, hé die ken ik.
Die kunstenaar was in ons handwerkcafé.

1 opmerking:

  1. Bij mijn spontane bezoek aan het handwerkcafe trof ik een hele leuke groep kinderen aan. Allemaal lekker druk aan het werk met hun eigen creatieve werkstuk, zo zie ik het graag. Erg inspirerend! Morgen mag ik weer naar m'n eigen atelier en dan zal ik mijn studiegenoten vertellen over deze creatieve jeugd en hoe zij misschien ook wel ooit op een dag rond zullen lopen in de kunstacademie! Geweldig om jullie zo te zien, ga zo door. ����‍������

    BeantwoordenVerwijderen