woensdag 6 september 2017

Dames uit Brummen

Deze week heb ik een groepje dames uit Brummen in ons handwerkcafé mogen begroeten.
Zij wilden graag kennis maken met de handwerktechniek Schaduw borduren.

Na de koffie met iets lekkers heb ik over deze techniek verteld en verschillende voorbeeldjes /ideeën laten zien.

Voor alle dames had ik een lapje van dezelfde grootte geknipt.
De keuze in wat gaan we er van maken en welk patroontje gaan we gebruiken is vrij.

Voor de middagpauze heeft iedereen een ontwerp gemaakt en dit op het lapje getekend.

`s Middags hebben we heerlijk buiten zitten handwerken.




Ik laat nu de verschillende ontwerpen.


Een begin van één van de  olifanten, die op het kleedje komt


Een gedeelte van een kerstkleed


Engeltjes


Een bloem voor een kaart


Een stilleven (klaproos nog niet af) om een windlicht.


                                            De dames vonden het een hele leuke techniek.

En ik ...... ik heb genoten van hun enthousiasme en ben hééééél nieuwsgierig na het eindresultaat.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten